Recenzija: The Warriors Empty

Recenzija igre: The Warriors

Proizvođač: Rockstar North

Izdavač: Rockstar Games

Žanr: Beat 'em up / Akcija

Platforme: PS2, Xbox, PSP

PRIČA:

New York City, 1979. Pozvani ste na sastanak koji je organizovao Cyrus, vođa najjače i najmoćnije bande u gradu. Pred sami kraj sastanka Cyrus je ubijen i nastaje opšti haos. Počinitelj optužuje vašeg vođu kao krivca, te ga ubiju a vas proganjaju po New Yorku i to sve bande što su bile na sastanku pa i one koje su malo niži rang, ali što je najgore morate se vratiti sve od područja zakazanog sastanka (Van Cortland Park, BRONX) do vašeg teritorija (Coney Island, BROOKLYN). Ovo je samo ukratko o početku filma.
Igra samo jednim dijelom prati priču iz filma. Ustvari, više se fokusira na dio koji se dešavao prije sastanka i kako su se formirali Warriors-i i mali dio je posvećen glavnim članovima bande (ima ih 9, ostalih preko 100). Više toga je posvećeno tome kako su Warriors-i došli do sastanka i kako su osvojili Coney Island. Sve u svemu priča je dobra, napeta, ima dosta akcije a u nekima dijelovima ima i crnog humora. Ako niste gledali film, predlažem da njega prvo pogledate pa onda odigrajte igru. CAN YOU DIG IT?!?!?!?!

PRIČA: 8.6 / 10

GRAFIKA:

Igra ima solidnu grafiku. Bez puno detalja, dovoljno tekstura, ponegdje malo i pop-upa (iskakanje objekata tokom iscrtavanja okoline) ali kako god manje nego u GTA. Animacije su prosječne, ima ih i u engine-u igre a i u malo naprednijem engine-u na kojem su trebali još malo raditi. Dizajn likova Warriors-a je odličan, glumci iz filma su vjerno preneseni i modelirani. Također dobro su urađene i posljedice bitke koje su vidljive na likovima a nasilja ima na razne načine, čak i više nego u filmu. Grafika je slična većini GTA igara i prvom Manhunt-u. Dijelovi New York-a su odlično prikazani i dočarani, s obzirom da sa od kamere imate dobar pogled na akciju u nekim momentima zna trzati pa čak i nećete imati kontrolu nad njom. Iako nije sada revolucionarna, grafika je kao što sam rekao, solidna.

GRAFIKA: 8 / 10

ZVUK:

Zvuk igre je također dobar element. Soundtrack je odličan (muzika iz filma od legendarnog Barry-ja DeVorzon-a te još hitova iz 70-ih), glasovna gluma je dobra kao i surround zvuk i likovi na ulici su pričljivi (dobacuju vam, psuju jedni drugima itd.) za razliku od nekih Beat 'em up igara. Glasove Warriors-ima i nekim sporednim likovima posudili su glumci koji su glumili te likove u filmu.
ZVUK: 8.4 / 10

IGRIVOST:

Također važan faktor ove igre. Igra je jako zarazna i jako igriva. Tu je Co-Op mod za dva igrača koji je trebao biti malo više razrađen, u ovom modu ima malo više problema s kamerom. Također tu je i tzv. Rumble Mode u kojem se nalazi dosta igraćih modova kao Capture the Chick (parodija na Capture the Flag), 1 on 1, 9 on 9, Wheels of Steel (trke u invalidskim kolicima) itd. Što se tiče same igre, u igri imate mogućnost da tokom misija zadajete komande vašim članovima ( pratite me, stanite, bježite itd.). Jedan od najboljih dijelova je borba u kojoj su kretanja likova odlična. Tokom igre možete naučiti razne komboe te naći razna oružja. Također da biste otključali mnogo likova i staza za Rumble Mode neke nivoe možete ponovit da kako bi skupili određeni broj bodova tako što ćete ubiti više neprijatelja, naći i presprejati sve tag-ove (grafite), ukrasti i pokoji radio iz auta i slično. Po mom mišljenju ovo je najbolji element same igre.

IGRIVOST: 9.2/ 10

TRAJNOST:

Jedino na trajnost igre imam primjedbu. Igra nije nešto pretjerano duga. Story Mode ima 23 misije što je sasvim OK ali ako vam se igra svidi očekivat ćete i više, meni se igra jako svidjela ali kad sam prešao Story Mode jednostavno mi je bilo malo. Htio sam više akcije. Tokom završavanja misija u Story Mode-u otključavate i dodatne misije koje prelazite tako što izađete na ulice Coney Island-a no te misije su linearne i sve su slične. Poslije Story Mode-a igru možete i odograti i u Co-Op modu ( ako već niste ) i poslije svega toga zabaviti se u Rumble Mode-u i u modu Armies of the Night ( slično kao Final Fight na automatima )

TRAJNOST: 8.1 / 10

TEŽINA:

Kao i mnogim igrama i ovdje možete birati težinu koja vam odgovara. Sama igra i nije toliko teška ali ima nekih dijelova u igri koji su jako frustrirajući. Ponuđene težine su:
-SUCKER - Lagano
-BOPPER - Normalno
-HARDCORE SOLDIER - Teško
Igra se ne ocjenjuje na osnovu težine.

Igra u cjelini:

The Warriors je jako dobar Beat 'em up koji će se svidjeti svim fanovima ovog žanra, fanovima filma pa i šire. Jedine stvari na koje sam imao primjedbe su trajnost Story Mode-a, manji problemi sa kamerom. Bilo kako bilo, ovu igru vrijedi imati, uz napomenu, prvo pogledajte film.

Srednja ocjena: 8.5/10

Moja ocjena: 8.8/10

RECENZIRAO: solidus snake