Recenzija: World of Warcraft Empty

Recenzija igre: World of Warcraft

Proizvođač: Blizzard
Izdavač: Blizzard
Godina: 2004.
Žanr: MMORPG

Priča:

World of Warcraft se ne može pohvaliti pričom, zapravo i nema je. Međutim, potrebno je znati da postoje dvije strane (frakcije) u ovoj igri: horda i alijansa. Na obe strane postoje po četiri rase. U hordi su to: Tauren, Orc, Troll i Undead; a u alijansi: Human, Dwarf, Gnome i Night Elf. Ove dvije strane su zaraćene i kada sretnete igrača suprotne frakcije moći ćete ga napasti. Na početku igre postoji uvodna scena za svaku od navedenih rasa. Naravno, vidjet ćete samo onu scenu za odabranu rasu.
Pošto priča nije element zbog kojeg se ova igra cijeni, ocjena priče neće ulazit u konačnu ocjenu.
Priča: 1/10

Igrivost:

WoW vas neće očarati pričom, ali sigurno hoće igrivošću. Igra je veoma zanimljiva. Zanimljiva je ako je igrate sami, a još zanimljivija ako igrate sa prijateljima ili protiv nekog neznanca. Nakon što izaberete rasu, morate izabrati i klasu. Postoje sljedeće klase: Paladin, Mage, Warlock, Shaman, Hunter, Druid, Warrior, Priest i Rogue. U zavisnosti od rase koju ste izabrali moći ćete izabrati jednu od nekih navedenih klasa. Nijedna rasa ne podržava sve klase.

Kao kod skoro svih RP igara sakupljate EXP (experience points) koji služe za podizanje levela. Postoji ukupno 60 levela. Za drugi treba 400 EXP, a za šezdeseti oko 210,000 EXP.
EXP se dobiva ubijanjem čudovišta koje ćete naći svuda u svijetu koji je ogroman, te obavljanjem mnoštva questova (zadataka).

Svijet u kojem igrate se zove Azeroth. Podijeljen je na dva kontinenta: Kalimdor i Eastern Kingdoms. Oba kontinenta imaju mnogo zona. Zone mogu biti u posjedu horde ili alijanse, ali najviše ih je u ratnom statusu (contested zones).

Sistem borbe je real-time. Upravljanje likom možete vršiti pomoću miša ili tastature. U dnu ekrana se nalazi ''akcijska traka'' (action bar) koja služi za odabir komande (npr. razne magije, sposobnosti itd.)

U igri postoje gradovi i sela frakcija. Kada se približite gradu protivničke frakcije nemojte se začuditi ako vas napadnu čuvari.

Jedna zanimljivost u ovoj igri su tzv. instance, odnosno dungeoni (a mogu biti i gradovi) sa jačim protivnicima i boss-ovima. Posjeta instancama se isplati jer se u njima dobivaju najbolja oružja i oprema. Potrebno je spomenuti da svi protivnici u instancama imaju status ''elite'', što znači da su puno jači od drugih čudovišta istog nivoa. Ova čudovišta imaju zlatnog zmaja oko svog portreta. Čudovišta sa srebrenim zmajem su rijetka čudovišta i obično ćeš dobiti dobrih stvari od rijetkih čudovišta. Rijetka i ''elite'' čudovišta se mogu naći i izvan instanci, ali to nije veoma čest slučaj.

Postoji još puno toga da se kaže u World of Warcraft-u, kao što su aukcije i arene, ali otkrijte sami. Wink
Igrivost: 10/10

Težina:

Težinu ove igre je teško odrediti. Što se tiče borbe sa čudovištima ona zavisi od levela vašeg lika. U instancama ćete imati problema čak i ako je vaš lik puno veći level od čudovišta. Kada se borite protiv drugih ljudi težina će zavisiti od vještine vašeg protivnika.
Igre se ne ocjenjuju na osnovu težine.

Grafika:

Grafika igre je dobro urađena. Pri kreiranju lika možete podešavati nekoliko detalja na njegovom licu. Likovi su dobro urađeni (ovo se odnosi kako na vaše likove, tako i na one koje ćete sresti istražujući Azeroth). Okolina ne izgleda realno, ali ipak je za pohvalu. Kao što je to većinom slučaj kod PC igara, rezolucija (kao i mnoge druge stvari vezane za grafiku) će zavisiti od vaše mašine.
Grafika: 9.5/10

Zvuk:

World of Warcraft posjeduje jako dobar kvalitet zvuka, ali nažalost melodije koje ćete čuti u igri su monotone, pomalo dosadne, a ponekad ih i nema. Rijetki su trenuci kada ćete čuti interesantnu melodiju, a zvuk ćete jedino pohvaliti ako Administrator ili jedan od GameMastera pusti pjesmu u igri.
Zvuk: 7/10

Trajnost:

Vjerovatno ćete provesti jako puno vremena igrajući World of Warcraft. Kako da vam dosadi ova igra? To je veoma teško uz ogromnu količinu questova i izazova koje ova igra nudi. Neki ljudi je igraju godinama. Vremenom ćete postati ovisni o ovoj igri. Nije se lako odreći prijatelja koje ćete steći u World of Warcraft. Stalno ćete pokušavati biti bolji od drugih u raznim ratnim poljima (battleground), te ćete pokušavati da dobijete što je moguće bolju opremu za svog lika.
Trajnost: 10/10

Igra u cjelini:

World of Warcraft će vas očarati svojom ljepotom, te obimnošću. Sigurno ćete sresti mnogo prijatelja, ali i protivnika s kojima ćete se stalno nadmetati. Čak i kada bi ovu igru igrali sami, ona bi bila zanimljiva. Rijetki su slučajevi da ova igra postaje dosadna. Provest ćete mnogo vremena obavljajući razne zadatke s prijateljima, te boreći se sa raznim boss-ovima u instancama. Također ćete provesti vremena ratujući s protivnicima u arenama. Jednostavno ćete zavoljeti World of Warcraft.

Srednja ocjena: 9.1/10
Moja ocjena: 9.6/10

Ocjene drugih igrača: