KomentarNaslov komentara: Recenzija: Okami   Recenzija: Okami Icon_minitimeMon Oct 08, 2007 12:40 pm

Recenzija igre: Okami

Proizvođač: Clover Studios

Izdavač: Capcom

Žanr: Akcijska avantura

Platforme: PS2 ekskluziva

PRIČA:

Okami je poput mnogih akcijsko – avanturističkih igara baziran na mitovima, borbi dobra i zla, božanstvima i herojima koji su preodređeni ispočetka spašavati svijet i vraćati se u legendu. Okami je nešto poput slikovite bajke u kojoj je glavni lik sunčevo božanstvo utjelovljeno u bijeloj vučici imena Amaterasu. Igrači su ti koji će kontrolirajući Amaterasu po drugi put pokušati ststi na kraj Orochiju – osmeroglavom zmaju koji je doveo tamu u prekrasnu zemlju Japan. Priča praćena sjajnom naracijom upotpunjena sa mnogo zanimljivih likova, igračima pruža da nauče i pokoju lekciju o japanskoj kulturi.

PRIČA: 9.3/ 10

GRAFIKA:

Prva stvar po kojoj ćete pamtiti Okami je upravo grafika. Jednostavno nikad nisam vidio ništa slično. Jedinstven atristički stil upotrebe vodenih boja u cell – shaded tehnici pruža bezbrojne mogućnosti prezentacije likova i okoline. Naizgled ne spojiva kombinacija - vodene boje i video-igre dokazuju suprotno, rezultat tome je nevjerovatno lijepa grafika. Što se tiče animacija sve je vrhunski odrađeno. Za animacije se također koristi in-game engine. Kretanje Amatersu je odlično – povijanje dlake pri trku, fenomenalno odrađeni pokreti pri skoku i snaga koju koristi pri trku je neopisiva – tada je uočljiv i blur efekt i boje se razlijevaju po ekranu. Jednostavno ova igra za grafiku zaslužuje maksimalnu ocjenu i nadam se da se slažete sa mojim mišljenjem.

GRAFIKA: 10/10

ZVUK:

Također maestralno odrađena komponenta. Kada je muzika u pitanju u pozadini se čuje tradicionalna japanska muzika. Važno je napomenuti da u svakoj lokaciji ima muzike, ali što je još bolje u svakoj lokaciji muzika je različita. Jedina zamjerka što se tiče zvuka su glasovi. U igri ima puno dijaloga ali kad vam glasovi počnu ići na živce jednostavno ćete izbjegavati dijaloge i priču sa likovima. Na početku su dakako simpatični. Odrađeni su na nekakvom piskutavom japanskom jeziku, ustvari nije jezik nego „ mrmljanje“.

ZVUK: 8.6/10

IGRIVOST:

Igrivost je druga stvar po kojoj ćete pamtiti ovu igru. Osnova dizajna igrivosti ove igre izrađena je oko božanstvenog kista ( Celestial Brush ) i igračima daje mogućnost crtanja i time neposrednog utjecaja na izgled svijeta u kojem se kreću. Svaki dio igre, od borbe, zagonetki, questova ili napredovanja vezan je upravo za ovaj kist što je sastavni dio igrivosti same igre. Kombinirajući dvije tipke i analogni stick, igrači mogu pauzirati igru i uz pomoć kista pretvoriti noć u dan, stvoriti vjetar, rušiti prepreke, popravljati mostove, doslikati floru te kist mogu koristiti za borbu i još mnogo sposobnosti. Što se tiče kontrola fino su raspoređene i ugodne za igranje. Za borbu u igri možete koristiti mačeve, štitove i ostala oružja i pomagala što skupite tokom igre. Sama borba je možda trebala biti malo bolje dorađena.

IGRIVOST: 9.6/10

TRAJNOST:

Što se trajnosti tiče ovo je jedna od dužih igara u svom žanru. Za glavni quest otprilike će vam trebati oko 30-ak sati što je recimo trajnost nekog prosječnog RPG-a. Igra također nudi i sporedne questove te skupljanje i kupovanje raznih predmeta što će itekako produžiti trajnost. Bilo kako bilo trajnost je za ovakav žanr itekako dovoljna.

TRAJNOST: 9.5/10

TEŽINA:

Težina u igri varira. Nekad je prelagana a nekad je izazovna. Zavisi kakav ste tip igrača. Igra će strožijim igračima koji traže nevjerovatan izazov biti lagana. Dakako tu su izazovni bossovi.
Igra se ne ocjenjuje na osnovu težine.

IGRA U CJELINI:

Okami je jednostavno spektakularna igra. Činjenica je sa će ovu igru mnogi htjeti vidjet ali će bolje razmisliti hoće li je htjeti odigrati. Na njihovu žalost, isti će ti biti uskraćeni za nešto što će se u ovoj grani industrije pamtiti dugo, dugo vremena i to prema njenim vrijednostima koja je rijetka u video igrama. Originalan dizajn, visoka igrivost, neponovljiva grafika, inventivan način interakcije razvoju ovog žanra i lijepa priča znače samo jedno – remek djelo!!! Da je previše ne hvalim izdvojiti ću i neke mane: nekima bi mogla biti lagana, nekoliko nedostataka u borbi i većinu će iritirati kvazijezik kojim likovi pričaju.
Žestoka preporuka!!!

SREDNJA OCJENA: 9.5/10

MOJA OCJENA: 9.6/10