Recenzija: Devil May Cry 3: Dantes Awakening Empty

Recenzija igre: Devil May Cry 3: Dante´s Awakening

Proizvođač: Capcom

Izdavač: Capcom

Žanr: Akcijska avantura

Twisted Evil
Priča:

U igru nas uvodi sjajna animacija u kojoj upoznajemo Danteova brata Vergila. Ukratko, ovaj put se vraćamo u prošlost, i opet imamo zlikovca koji želi otvoriti vrata prema svijetu demona i dovesti ih u svijet ljudi. Vrata je već davno zatvorio Danteov i Vergilov otac – demon Sparda, i dok je Dante odlučio svoj život kao i njegov otac posvetiti borbi protiv vlastite rase, a u zaštitu ljudi, Vergil favorizira snagu zla i uz pomoć tajanstvenog Arkhama otvara vrata pakla. Rezultat je taj da usred grada, pored novootvorene Danteove agencije za istrebljivanje demona i gubljenje vremena izrasta ogroman toranj kao leglo zla koje će tokom trajanja igre naš junak “ počistiti“ od velike količine demona i čudovišta. Priča prati ovaj redosljed dijelova igre: 3. dio, 1. dio, 4. dio i 2.dio. Teoretski, po priči je ovaj dio prvi. Da se vratimo na priču igre, dakle dobra i shvatljiva priča. Nije komplikovana nego prosto lagana za shvatiti ( ako prvi put igrate DMC možda ćete imati problem sa spoznajom likova).

Priča: 9/10

Igrivost:

DMC je zadržao vrlo uspješnu formu igrivosti. Što znači da i ovaj nastavak nudi dosta akcije te skupljanje tzv. orbova i traženje raznih ključeva, amajlija itd. Još dodamo lagane kontrole i dinamičnu kameru koja vas prati u svakom trenutku i uvijek ćete znati gdje se nalazite.Velika novost je mogućnost izbora načina igranja. To znači da možete birati tehniku borbe tako da se više služite akrobacijama (Trickster), mačevima (Swordmaster), pištoljima (Gunslinger) ili defanzivom (Royalguard). Naknadno ćete otključati mogućnost zaustavljanja vremena (Quicksilver) i u završnoj fazi igre mogućnost kloniranja Dantea (Doppelganger). Svaki odabrani način nosi sa sobom prednosti i nedostatke a u toku igre moći ćemo ih unaprijeditit do ogređenog levela. Osim načina borbe igra nudi i poveći arsenal oružja. U početku imate samo mač Rebellion i par pištolja Ebony & Ivory. Zatim tu su ledene nunčake Cerberus, par mačeva Agni & Rudra, Beowulf čizme i rukavice za blisku borbu, Nevan – mač u obliku električne gitare, Shotgun, dalekometna puška Spiral, bacač raketa Kalina Ann i laserska rukavica Artemis.

Igrivost: 9.5/10

Grafika:

Grafički igra izgleda sjajno. Iako je engine potpuno promijenjen, igra je ponovo stekla vizualni identitet koji je imala u originalu, a izgubila u 2. dijelu, s tim što izgleda još bolje, kvalitetnije i raznovrsnije. Nivoi imaju fantastičan dizajn. Teksture su prvoklasne sa velikom količinom detalja.

Grafika: 9.4/10

Zvuk:

Zvuk je fantastičan, neki dijelovi igre prezentirani su u dolby digitalu, a većina igre u dolby pro logicu II. U ponudi je i dolby digital pro logic II. Glasovna gluma je O.K.. Muzika je cool – dok se borite u pozadini se čuju techno, hard rock i heavy metal muzika. Ponekad je muzika repetetivna.

Zvuk: 9.4/10

Težina:

Što se tiče težine igra je jako izazovna. U nekim dijelovima igra je nevjerovatno teška što će kod većine igrača dovesti do frustracija pogotovo kad su bossovi u pitanju. U igri ima dosta težina za izabrati i razlika između njih je jako uočljiva. Igra posjeduje standardne nivoe težina (Easy, Normal i Hard) te one koje otključajete prelaskom igre na nekoj od standardnih težina. Također u igri nema continuea. Dakle kad umrete igrate čitav nivo ispočetka. U igri postoje Yellow Orbovi koji vam kad ih kupite daju mogućnost da oživite. Sve u svemu, igra je jako izazovna.
Igra se ne ocjenjuje na osnovu težine.

Trajnost:

Igra će vas zabaviti oko 15 – ak sati. Neki će je igrati i više a neki će je igrati sve dok ne otključaju sve koncept – artove, galerije, kostime i težine. Igra ima samo story mode.